שיעור מספר 7: סיכום פרק "שמורת הטבע" - ספר עברית לדרך 4
המורה אימאן עתאמנה-ח'לאילה, כיתה ו' (2), בית ספר "אלגדיר"
-
פתיחה לשיעור "שמורת הטבע"
עברית לדרך 4, כיתה ו' 2, המורה אימאן עתאמנה-ח'לאילה -
פעילות טרום שיעור
המשך לשיעור "שמורת הטבע" מתוך עברית לדרך 4, כיתה ו' 2, פעילות מס' 1: טרום שיעור כיתה הפוכה באמצעות כלי ה- linoit -
השוואה
המשך לשיעור " שמורת הטבע" מתוך עברית לדרך 4, כיתה ו' 2, פעילות מס' 2: השוואה באמצעות הקיר הפעיל בכיתה -
צפייה בסרט מזמנת שיחה
המשך לשיעור "שמורת הטבע" מתוך עברית לדרך 4, כיתה ו' 2, פעילות מס' 3: שיחה בעקבות צפייה בסרט -
מיון
המשך לשיעור "שמורת הטבע" מתוך: עברית לדרך 4, כיתה ו' (2), פעילות מס' 4: מיון כמיומנות וכאסטרטגיית חשיבה -
בעד או נגד
המשך לשיעור "שמורת הטבע" מתוך עברית לדרך 4, כיתה ו' 2- פעילות מס' 5: סקר בעד או נגד -
מחולל כתיבה
המשך לשיעור "שמורת הטבע" מתוך עברית לדרך 4, כיתה ו' (2), פעילות מס' 6: הספר הדיגיטלי כאמצעי ללמידה משמעותית -
אקטואליה
המשך לשיעור שמורת הטבע מתוך עברית לדרך 4, כיתה ו' (2), פעילות מס' 7: למידה משמעותית באמצעות אקטואליה מתוך עיתון ינשוף -
אחרית דבר
המשך לשיעור שמורת הטבע מתוך עברית לדרך 4, כיתה ו' (2), פעילות מס' 8: סיכום -
אמנות בשיעור השפה
המשך לשיעור שמורת הטבע מתוך עברית לדרך 4, פעילות מס' 9: שילוב האמנות בשיעורי השפה העברית -
עבודת בית
המשך לשיעור שמורת הטבע מתוך עברית לדרך 4, עבודת בית באמצעות מסמך שיתופי